Action
3,1 von 5 Sternen.
Wöchentliche E-Mails zu Neuigkeiten, neuen Stellen und Bewertungen abonnieren

Bewertung für Action als Winkelmedewerker (m/v)

Jobtitel
Standort
170 Bewertungen entsprechen dieser Suche
Alle 1 218 Bewertungen ansehen
Arbeitskultur
Je werkt hard voor weinig geld. Met de vulavonden werk je 3 uurtjes maar je bent daarna kapot. Ze geven je 3 volle karren en dat moet je bijvoorbeeld in een ander half uurtje mee klaar zijn. Daarna moet je spiegelen, vegen enzovoort. Ook laat de leidinggevende je eerst uitlokken om vervolgens zeker wel 20 minuten te zitten wachten om naar huis te gaan.
Vorteile
15% korting op aankopen personeel
Arbeitskultur
Managers hebben totaal geen interesse wat voor werkzaamheden je verricht of je nou staat te kletsen of dat je heel hard werkt.Als je een voorstel heb dan luisteren ze niet want zij weten het toch allemaal beter omdat iedereen daar langer werkt dan jij.Ook proberen andere ''collega's'' je te managen terwijl zij daar het recht niet toe hebben daardoor lijkt het al snel of sommige managers niks te zeggen hebben daarover of omdat ze bang zijn voor personeel.Een klacht nemen zij ook niet serieus en er word niet aan gewerkt.Personeel is niet professioneel geen normale houding naar ''nieuwkomers'' dus je word niet echt goed in het bedrijf opgenomen want nogmaals hun weten het beter en je hebt amper iets te melden of in te brengen.
Vorteile
Personeelskorting
Nachteile
Collega's
Arbeitskultur
Sfeer onderling is redelijk, maar dat ligt ook aan jezelf. Bedrijf heeft een eigen CAO en doet niet aan vakbonden. Lastig om als je juridisch gelijk hebt dit ook erkend te krijgen. Klantvriendelijkheid staat niet hoog op decranglijst bij dit bedrijf
Vorteile
Gezellige collega's
Nachteile
Hard werken
Arbeitskultur
Super leuke collega's. Leuke werksfeer. Jammer dat er tegenwoordig zo wordt gehamerd op de zogenaamde loonkosten... waardoor je zo min mogelijk wordt ingepland.. blijkbaar mag je niet lekker werken en een leuk centje verdienen.. als je parttime wilt werken is het prima. Voor iemand die graag wat uren maakt, onmogelijk
Vorteile
Leuke collegas
Nachteile
Druk op de loonkosten
Arbeitskultur
Kassa werk vond ik de leukste taak maar ging beetje moeilijk
Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen
Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen
Arbeitskultur
Je geeft 6 maand het beste van u zelf en doet super veel overuren en dan opeens ben je niet meer nodig nadat je u werk goed deed
Vorteile
Goed loon
Nachteile
Valse beloften
Arbeitskultur
Heb er heel erg leuk gewerkt, tot er een nieuwe leidinggevende kwam. Zij en een van de assistentes versterkten elkaar zo erg in negativiteit dat de sfeer op de werkvloer er niet beter op werd. Het werken met de collega's was echter wel heel positief.
Arbeitskultur
Heel erg leerzaam was nijn ervaring bij de action. Ik denk dat het wel even opstarten is maar naar een tijdje krijg je het wel door.
Vorteile
Leuke werksfeer
Nachteile
Taken zijn soms niet bij te houden en beschikbaarheid wordt niet goed rekening meegehouden.
Arbeitskultur
Het is een goede werkomgeving. Jammer genoeg zijn de lonen voor studenten niet zo hoog. Was wel leuk om te doen. Ook had ik moeilijkheden met het programma voor kassatraining.
Arbeitskultur
Fijne omgeving om te werken , leuke collega afwisselend werk
Arbeitskultur
Beloven je meer uren, en dan krijg je contract verlenging voor minmaal 4 uur maximaal 12
Vorteile
Collegas zijn leuk
Nachteile
Hoe ze met je omgaan, de hogere piefe
Arbeitskultur
Bij de action had je veel stress, en de leiding werkte niet als je niet de tijd haalde moesten we veel langer door werken soms tot 10uur
Arbeitskultur
Het samenwerken met de collega's en het helpen van de klanten was leuk. Verschillende werkdagen/tijden. Jammer genoeg werd er niet veel rekening gehouden met mijn beperking (MCDD en ADHD) waardoor ik het soms moeilijk had om iets aan hun uit de leggen.
Arbeitskultur
Gewerkt in nieuw vennep. Vulploeg heeft een gezellige sfeer en helpt elkaar leidinggevende zijn onrealistisch met vultijden en trekken te snel conclusies bedrijfsleider was er voor zijn personeel.
Arbeitskultur
Het werk bij de Action is te doen, maar naar mate je langer werkt wordt het werk saai en er zijn geen nieuwe dingen om te doen. Zeer eenzijdig werk.
Arbeitskultur
Het was er leuk maar het was niks voor mij aangezien ik me begon te vervelen door te weinig opdrachten
Arbeitskultur
Begin er niet aan, ze kunnen ervaren medewerkers alleen een flex contract aan bieden en dan houden het op 16 uur terwijl je 16/30 flexcontract heb. Leiding denken puur aan hun bonus, ze zijn niet human tegen eigen personeel, ze werken in ploegen dienst om pauzes te ontwijken, ze werken graag met BBL en staigepersoneel die krijgen 0.25 per uur betaald.
Arbeitskultur
Ik werkte op de Meir en het was een ware nachtmerrie, klanten zijn onbeleefd en hebben niets respect. De deadlines zijn moordend en door dat de klanten te weinig uitgeven krijgen we niet zoveel uren om in te vullen door het team met als gevolg dat we met te weinig stonden.
Arbeitskultur
Het is een leuke ervaring. Zeer leuke werkomgeving en vriendelijke collega’s. Doordat action samenwerkt met interims, werken er enorm veel jobstudenten waardoor je jammer genoeg niet altijd de kans krijgt om te werken.
Vorteile
Gestructureerde planning
Nachteile
Weinig ingeplande dagen
Arbeitskultur
Goede samenwerking met het personeel. Goede uurregeling
Vorteile
Flexibel
Arbeitskultur
Slechte sfeer, leidinggevenden die niet vriendelijk is en het draait alleen maar om geld . Kort door de bocht ik heb letterlijk een dag gewerkt en heb gelijk ontslag genomen
  1. Winkelmedewerker (m/v)