AUTO1 Group

Amsterdam13 Bewertungen
13 Bewertungen entsprechen dieser Suche
Alle 102 Bewertungen ansehen
Arbeitskultur
Een snelgroeiende organisatie waarin je echt een verschil kunt maken. De sfeer binnen het bedrijf is erg goed. Er is ruimte voor gezelligheid en bijvoorbeeld een potje tafelvoetbal. Nieuwe medewerkers worden goed verwelkomd door een Induction Day. Een leuk bedrijf om voor te werken!
Vorteile
Gratis fruit, de bedrijfssfeer en mogelijkheden
Nachteile
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Arbeitskultur
Leuk bedrijf waar genoeg doorgroei mogelijkheden zijn, ben hier zelf begonnen als junior accountmanager en heb een aantal mooie stappen gemaakt tot Teamleader sales.
Vorteile
informele werksfeer
Nachteile
geen pensioen
Arbeitskultur
AUTO1 is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf. Op de werkvloer heerst een positieve werksfeer onder directe (en indirecte) collega's. Er wordt prestatiegericht gewerkt maar er is ook voldoende ruimte voor ontspanning.
Vorteile
Dagelijks gratis vers fruit, salaris
Nachteile
secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, onkosten vergoeding (parkeren), pensioen
Arbeitskultur
Op een normale werkdag begint hier om 09.00 uur en eindigt om 18.00 uur. De maandagen en dinsdagen zijn normaal vrij druk. Dat loopt af narmate de vrijdag nadert en onze borrel begint. Helaas zijn de pauze's (totaal een uur) niet door betaald. Het is makkelijk om door te groeien indien je laat zien dat je je inzet en dat je dat wil en kan. Ook wordt er toch best veel vrijheid gegeven. Zolang je je werk maar doet en de resultaten behaalt. Het management is jong en heeft een hands-on mentaliteit wat wel fijn is, daar waar nodig springen ze bij en helpen ze zelf. Het moeilijkste is toch wel communicatie in het bedrijf. Er wordt veel besproken maar het duurt erg lang tot het komen tot een beslissing. Het leukste zijn toch wel de collega's. Het is een divers en jong bedrijf wat nog veel doorgroei meemaakt en heeft hier en daar wel wat pijnpunten. Maar de diversiteit en gezelligheid van de collega's maakt het toch dat ik weer elke ochtend met veel plezier naar mijn werk ga.
Vorteile
Borrels, teamuitjes, vrijheid, leuke collega's
Nachteile
Slechte secundaire voorwaarden, communicatie is niet al te best.
Arbeitskultur
AUTO1 is een bedrijf dat in de afgelopen jaren ontzettend hard gegroeid is. Dat maakt het bedrijf soms chaotisch, maar ook ontzettend leuk om bij te werken omdat je ook daadwerkelijk een impact op de business hebben kunt en de groei van dichtbij mee kunt maken.
Vorteile
Leuke en gezellige collega's met wie goed te sparren valt; dynamisch bedrijf
Nachteile
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen
Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen
Arbeitskultur
Slecht bedrijf om voor te werken. Geen groeikansen en slechte arbeidsvoorwaarden. Wel leuke collega's.
Arbeitskultur
De Auto1 groep is officieel het snelst groeide bedrijf van Europa, hierdoor zijn er groei pijntjes. De meeste dingen gebeuren met de beste bedoeling maar er wordt veel van de medewerkers verwacht. Door deze explosieve groei is inderdaad niet alles perfect geregeld en krijgen medewerkers niet altijd de waardering voor de input die gegeven is, dat is jammer aangezien juist deze mensen zo'n belangrijke bijdrage hebben geleverd. Wat ik als zeer positief ervaar is dat je juist een groot verschil kunt maken door initiatief te tonen hier krijg je veel vrijheid in. De sfeer onderling is echt heel goed, leuke jonge mensen die echt de schouders eronder zetten en regelmatig een borreltje na het werk met elkaar drinken.
Vorteile
Jong bedrijf waar je echt een verschil kunt maken
Nachteile
Beloning is niet meegegaan met de veranderende arbeidsmarkt, hierdoor is de huidige beloning mager en gaan veel mensen weg.
Arbeitskultur
AUTO1 is een gezellig, informeel en jong bedrijf. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 40 jaar. In de afgelopen jaren is het bedrijf ontzettend gegroeid en is nog steeds bezig met groeien. Er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden voor de werknemers. Voor mij alle elementen die ik zoek in een baan!
Vorteile
Gratis fruit, vrijmibo's en prima salaris
Arbeitskultur
Fijn, jong en fris bedrijf om voor te werken door informele sfeer op kantoor. Door de jaren heen steeds professioneler. Veel doorgroeimogelijkheden, ook naar het buitenland
Arbeitskultur
Werkzaam geweest als inkoper, ik heb gemerkt dat klanten zwaar teleurgesteld zijn vanwege het verschil tussen de lokprijs op internet en de prijs die gecommuniceerd wordt op de vestiging. Verschil is vaak 50 procent. Regelmatig wordt je uitgelachen, soms uitgescholden. Maakt het niet leuker.

Leidinggevenden zijn veelal niet professioneel (heerst een angstcultuur, feedback word niet serieus genomen

Zaterdagwerktijden van 09.00 tot 18.00. Door de weeks van 08.45 tot 19.00. Hierdoor is werk prive balans ver te zoeken.

Ben blij dat ik een nu een normale baan heb gevonden bij een ander bedrijf
Nachteile
lange werkdagen, zeer hoge werkdruk
Arbeitskultur
Auto1.com is een startup die op dit moment zo hard groeit dat ze zelf de groei niet kunnen bijhouden.
Door de groei kan je wel makkelijk doorgroeien.
Vorteile
jonge collega's
Nachteile
communicatie is slecht.
Arbeitskultur
Ontzettend snel groeiende startup waar je de kans krijgt veel verantwoordelijkheid te nemen en je processen eigen te maken. Snel kunnen schakelen en accuraat werken zijn vereisten. Informele maar productieve werksfeer.
Vorteile
jong, dynamisch en sterk groeiend bedrijf. Geweldige werksfeer en leuke collega's.
Nachteile
sub marktconforme beloning, geen secundaire arbeidsvoorwaarden, geen CAO, geen pensioen, geen vakantiegeld
Arbeitskultur
Binnen dit internationale bedrijf bevind je je in een leuke informele werksfeer met prettige collegas
Vorteile
Leuke sfeer
Nachteile
secundaire arbeidsvoorwaarden
Registriertes Unternehmensprofil
Möchten Sie wissen, wie es ist, hier zu arbeiten?
Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei AUTO1 Group. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.
Gesamtbewertung
3,1