Arbeitnehmerbewertung für AUTO1 Group

Alle Bewertungen für AUTO1 Group lesen

Arbeitskultur
Een informele gezellige en soms wat hectische werkomgeving met veel diversiteit aan mensen.
Manager Quality Management Operations (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Amsterdam1. April 2019
Op een normale werkdag begint hier om 09.00 uur en eindigt om 18.00 uur. De maandagen en dinsdagen zijn normaal vrij druk. Dat loopt af narmate de vrijdag nadert en onze borrel begint. Helaas zijn de pauze's (totaal een uur) niet door betaald. Het is makkelijk om door te groeien indien je laat zien dat je je inzet en dat je dat wil en kan. Ook wordt er toch best veel vrijheid gegeven. Zolang je je werk maar doet en de resultaten behaalt. Het management is jong en heeft een hands-on mentaliteit wat wel fijn is, daar waar nodig springen ze bij en helpen ze zelf. Het moeilijkste is toch wel communicatie in het bedrijf. Er wordt veel besproken maar het duurt erg lang tot het komen tot een beslissing. Het leukste zijn toch wel de collega's. Het is een divers en jong bedrijf wat nog veel doorgroei meemaakt en heeft hier en daar wel wat pijnpunten. Maar de diversiteit en gezelligheid van de collega's maakt het toch dat ik weer elke ochtend met veel plezier naar mijn werk ga.
Vorteile
Borrels, teamuitjes, vrijheid, leuke collega's
Nachteile
Slechte secundaire voorwaarden, communicatie is niet al te best.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 2NeinMelden

Weitere Arbeitnehmerbewertungen für AUTO1 Group

Azienda subdola ed immatura
Purchaser (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Firenze, Toscana15. August 2019
Stiamo parlando di un’azienda a livello europeo, cresciuta tantissimo e relativamente in breve tempo. Un luogo in cui è vero che pagano, ma dove non hai orari fissi, in cui gli straordinari sono obbligatori e non pagati ( a parte il sabato che è sempre obbligatorio ma è pagato), in cui non c’ è Rispetto per le persone per i dipendenti ma anche per i clienti. Ti troverai colleghi non felici di lavorare lì e superiori stressat e Il loro vero grande business sono i dati personali raccolto da ogni cliente che entra in filiale o già solo si iscrive sul sito.non capaci. Se hai alternative, non lavorate in auto1. P.s. i
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden
Arbeitskultur
Ambiente de trabajo de StartUp con poca valoración del profesional
Operations Manager (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Berlin14. August 2019
Es una empresa nueva con mucha gana de crecimiento pero no hay valoración del profesional
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden
Beanspruchtes Unternehmensprofil

Sie möchten wissen, wie es ist hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei AUTO1 Group. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.

Stellen Sie eine Frage

Gesamtbewertung