Bewertungen für bofrost*

Alle 191 Bewertungen werden angezeigt.
Sortierung nach: Hilfreichste | Bewertung | Datum
Arbeitskultur
Une première expérience commerciale importante
Commercial (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Colomiers (31)26. Juni 2017
J'ai réalisé de la prospection en porte-à-porte en BtoC, ce qui m'a permis de me faire une première expérience professionnelle commerciale déterminante.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 9Nein 10Melden
altijd op pad
Vertegenwoordiger van diepvriesproducten (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Pijnacker15. Juni 2017
leuk om dagelijks een vaste route te rijden en jou klanten te bezoeken .zijn vaak wel lange dagen en je moet veel kletsen om veel te verkopen aangezien de prijzen hoger zijn dan in de supermarkt. maar kwaliteit is ook anders.het zijn hoofzakelijk diepvriesproducten met als aanvulling en bonusverhogend de ene keer pannen en andere keer wijn. omzodoende je verkoopcijfer te verhogen; want alles draait daar om verkoopcijfers.
Vorteile
vrijheid en omgaan met mensen
Nachteile
hoge druk omdat je steeds een bepaald bedrag aan verkoop MOET halen.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 12Nein 3Melden
Arbeitskultur
Essais non rémunérés du personnel gratuit tous les jours !!!
Postulant recalé comme les autres (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Assesse30. Mai 2017
Et en plus on vous pompe votre carnet d'adresse !!! tous les avis sont bidon .
War diese Bewertung hilfreich?Ja 8Nein 5Melden
Arbeitskultur
buen ambiente hasta hace poco
Comercial ventas (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Alicante4. Mai 2017
buen ambiente laboral por lo general,problema muchos cambios de jefes , gerencias y compañeros ,resulta un poco dificilempezar de nuevo.
Vorteile
trabajo en equipo
Nachteile
muchas horas y poco sueldo
War diese Bewertung hilfreich?Ja 27Nein 4Melden
Arbeitskultur
trabajo duro en equipo y con buen resultado
jefe de ventas (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Jerez de la Frontera, Cádiz24. April 2017
Trabajo en armonía para conseguir los objetivos marcados por la empresa.
Liderazgo y trabajo en equipo.
Muy buen trato en el ámbito laboral.
No había adaptación a todas las situaciones.
Convivencia y conseguir todos los objetivos marcados.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 7Nein 18Melden
Direktvermarktung
Verkaufsfahrer (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Eurasburg19. April 2017
schlechte Provision
gute Kollegen
Kontakt mit den Menschen war das Beste an diesem Job
Vorteile
Kundenkontakt
Nachteile
keine Spesen trotz aussendienst
War diese Bewertung hilfreich?Ja 100Nein 28Melden
Arbeitskultur
environnement de travail enrichissant et stressant
Vendeuse (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Strépy-Bracquegnies17. April 2017
une journée de travail type plus ou moins 70 clients
sans conté les trajets 7 min /clients
devoir etre patient correcte et sympa avec les clients
difficile de restpecter les lois bofrost et les clients et l'horaire
aucun temps de pause
contact a la clientele j'adore
War diese Bewertung hilfreich?Ja 20Nein 2Melden
équipe courageuse et bosseuse
Vendeur/Livreur (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Liège6. April 2017
La société est une multinationale qui cherche une rentabilité maximale en imposant des rendements très élevés au détriment des clients et de ces employés.
Les produits proposés sont de bonne qualité en général donc ce n'est pas le travail en lui même mais la manière dont il est demandé.
Ne pas oublier la partie chiffre d'affaire qui met une pression supplémentaire à chaque fin de journée malgré les efforts fournis.
Je termine ici
War diese Bewertung hilfreich?Ja 4Nein 1Melden
Bofrost Muri
Verkaufsfahrer (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Muri, AG2. April 2017
Niederlassung Muri.
12 bis 13 stunden arbeit jeden tag
unkompetenten Vorgesetzen
wird viel Versprochen aber nicht eingehalten
ständiger Umsatzdruck auch während den Touren ( kann man fast Mobbing nennen )
Team ist Okey
Vorgesetzten katastrophe !!
Lohn kommt je nach Verkaufsgebiet drauf an ist nichts sicher.
Wenn du dich bei Bofrost bewerben willst überleg es dir 2 mal.
Vorteile
Nichts
Nachteile
Alles
War diese Bewertung hilfreich?Ja 65Nein 10Melden
Bonne entreprise
Chauffeur, Livreur et Vendeur (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Bonneville29. März 2017
Conseiller a la vente en produits surgelés sur catalogue.
Livreur a domicile des commandes effectuées par les clients.
Gestionnaire du stock de marchandise du camion.
Enkel 'gezellig' in de zomer
Verkoper / chauffeur (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Kontich Waarloos22. März 2017
Ondanks zeer goede producten, zijn ze niet goedkoop ! Doch, dit kan een goede job zijn maar het is niet evident om een lucratieve sector te krijgen ! Een dagelijkse omzet van +1200€ is niet gemakkelijk !
Vorteile
Heel goed product !!!
Nachteile
Slechte uren, hoge verkoopsdruk
War diese Bewertung hilfreich?Ja 14Nein 1Melden
Bonne experience
Prospectrice (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Liège (Belgique)14. Februar 2017
L'entreprise était une filiale indépendante qui sous-traitait du BOFORST.
L'entreprise laissait beaucoup d'autonomie à ses employés, nous nous organisions comme nous le souhaitions avec pour obligation d'être sur le terrain de 10h à 19h. Cette liberté m'a plu, car je suis une personne très indépendante, cependant elle laissait transparaître un réel manque d'organisation. Nous avions une formation d'une journée sur l'entreprise mais aucune formation terrain, de nombreuses personnes se trouvaient donc en échec rapidement donc il y avait un turnover très important. Il n'y avait aucune possibilité d'évolution dans cette entreprise.
L'aspect le plus agréable et désagréable dans ce poste était le relationnel ; quand on tombe sur des gens sympathiques c'est très plaisant, quand on se fait insulter pour la dixième fois c'est moins plaisant !
Ce métier a été pour moi une très bonne expérience, car il a développer mes capacités d'endurance, d'autonomie et de patience !
Vorteile
autonomie
Nachteile
manque d'organisation
War diese Bewertung hilfreich?Ja 12Nein 4Melden
geen
verkoper-chauffeur bij bofrost rij bewijs c+e (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Gent31. Jänner 2017
het bedrijf keek alleen maar naar de omzet van de verkopers
de motivatie voor verkopers die begonnen was goed maar de meeste werden slecht begeleid, het is daar echt een duiven kot
War diese Bewertung hilfreich?Ja 7Nein 1Melden
Neukundenwerber + Verkaufsfahrer
Verkaufsfahrer + Neukundenwerber (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Nürtingen15. November 2016
Kollegen stets freundlich.
Allerdings die Arbeit an für sich unter aller S** man ist der De**vom Dienst sozusagen als Verkaufsfahrer hat man immer locker einen 12std Tag und muss nochmals hin wenn wer nicht da ist.
Als Neukunden werber ist es noch viel schlimmer.
Haus zu Haus bei Wind und Wetter im Regen.
Es werden Statistiken geführt ein richtiger Wettbewerb gegeneinander somit.
Es wird immer nur auf Zahlen geachtet.
Arbeitszeit ist dort küzer ca 7 std aber das merlt man sehr an den Beinen obwohl ich sportlich bin.
1mal in der Woche gibt es Verkostung ist sehr gut.
Vorteile
Kostenloses essen wöchentlich 1 mal + nette Kollegen + viel Urlaub
Nachteile
Arbeit an sich Neukundenwerber + Verkaufsfahrer
War diese Bewertung hilfreich?Ja 172Nein 67Melden
vente
Vendeur conseil (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Montpellier (34)8. November 2016
Intéressant , niveau horaire gain attractif , challenge personnel et relation clients , le tout est de pouvoir regarder toujours plus loin sans baisser les bras . Il ne faut pas perdre son objectif de vue et surtout garder quoi qu'il arrive son sang froid .
journee
Téléactrice / Secrétaire (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Lesquin (59)18. Oktober 2016
JOURNÉE TYPE:

Relance des clients absent lors de leur rdv la vieille pour le proposer un nouveau rdv.

relance des impayés .

Mailing.

suivie des ope commerciales.
Vorteile
superbe equipe
Nachteile
concilier vie privée vie professionel
Bofrost = Moderne slavernij
oud verkoper (Ehemaliger Mitarbeiter) –  beringe12. Oktober 2016
Slecht bedrijf. Zolang je met hun filosofie denkt en doet; dus gemiddeld 10 a 11 uur per dag werken en goede verkoopcijfers en inkomsten binnenhaalt doe je het goed. Maar de werkelijkheid is: ze hebben altijd wel iets om over te zeuren, te weinig acties, slechte verkooppercentages, weinig omzet, te vroeg terug komen etc.

Ze beloven gouden bergen...... Maar dat kan je nooit halen, dan moet je gemiddeld 1000 omzet per dag halen. Zit je met bv 1 euro eronder dan krijg je gewoon het basisloon. +- 1600 obv 55 / 60 uur per week.

Als je vrij wilt hebben is dat ondoenlijk, na je werkdag, ongeveer 5 uur de businhoud tellen nadat je gewerkt hebt en dan ben je om 01.30 klaar ... Dan dagje vrij en de volgende ochtend ong 5 uur eerder aanwezig zijn om je businhoud te tellen zodat je akkoord gaat met de overdracht inhoud. Dus 1 dag vrij betekent ook 1 dag tellen in je eigen tijd.

Alle overleggen zijn allemaal in eigen tijd, en ze kunnen wel zeggen dat de tourlijsten zijn ingekort(maar dat is vaak niet hetgeval). Dus in een korter tijdsbestek hetzelfde aantal adressen bezoeken of langer doorwerken.

Klopt ook met vorige schrijver dat bofrost je makkelijk 45 minuten laat omrijden om 1 klant te bezoeken zodat je veels te laat op je locatie bent en daardoor verplicht langer moet werken. Doe je dat niet dan krijg je bij terugkomst gezeur over het aantal mensen dat je niet thuis hebt aangetroffen.

Ze zeggen/verplichten je om tot 20.00 door te rijden (van 10.00 tot 20.00 werken en dan moet je vaak ook nog 45 minuten terugrijden naar het depot waar de bus gestald moet worden; werkdagen
  mehr... van gemiddeld 10 a 11 uur per dag).

En je krijgt vaak producten in de bus die snel over datum raken, dus die mag je dan zelf betalen bij de volgende telling van de producten.
Tevens krijg je regelmatig te weinig producten van de magazijnier waardoor je ook producten mist.

Ook wordt er geregeld spullen uit je bus gestolen. Ze bergen de sleutels centraal op, en sealen deze af in een zakje, maar je ziet nooit of dat zakje open is geweest of niet. Had regelmatig spullen geteld, en miste ik opeens 3 zakken zalm. dat zou mij ruim 44 euro kosten. Dieven zijn het.

De verkoopleider is agressief en dreigt geregeld en behandelt je als een kind. Ziekelijk bedrijf.
Vorteile
GEEEEEN
Nachteile
asociaal management, slecht beleid, slechte salaris, geen waardering, veel uren, etc....
War diese Bewertung hilfreich?Ja 58Nein 9Melden
Lange Arbeitszeiten
Verkaufsfahrer (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Altendorf, SZ11. September 2016
man könnte im Verkauf vor Ort mehr rausholen, hätte man mehr Zeit. Ohne Zeitdruck, dafür für den Kunden, welcher zu Hause ist, mehr auf seine Bedürfnisse eingehen.
Vorteile
Ein Arbeitsplatz....
Nachteile
unterqualifizierte Vorgesetzten
War diese Bewertung hilfreich?Ja 65Nein 22Melden
travail agréable
Magasinier (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Fléville-devant-Nancy (54)9. September 2016
travail très tôt le matin dans le grand froid -25 degrés, pas d opportunités de développement ,direction agréable dans l'ensemble, aspect le plus difficile de mon poste travail par -25 degre,
War diese Bewertung hilfreich?Ja 22Nein 20Melden
VDI (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Lyon (69)7. September 2016
Autonomie , assuré , et entraide assuré . Un travail tres enrichissant qui nous permet une grande mobilité .
Beanspruchtes Unternehmensprofil

Sie möchten wissen, wie es ist hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei bofrost*. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.

Stellen Sie eine Frage

Gesamtbewertung