Arbeitnehmerbewertung für bofrost*

Alle Bewertungen für bofrost* lesen

Arbeitskultur
Een goede werknemer die veel en terecht in deze sector verwacht
Werknemer (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Limburg (provincie)4. Juni 2019
Bofrost* is een bedrijf zoals alle anderen waar er “gelukkig” moet gewerkt worden. Als je in dit bedrijf wilt werken moet je er bewust van zijn dat het bedrijf in de sales zit, zoals je weet staat de tijd nooit stil en dit telt ook voor in de sales. De mensen die er beginnen worden er van het begin af bewust van gemaakt dat het lange uren zijn, met nadruk. De verloning die er tegenover staat is realistisch en goed. Je word begeleid om je resultaten te halen, al is dit niet altijd vanzelfsprekend. Veel hangt af van de inzet, visie en volwassenheid van de werknemer. 1 van de vereisten is soms in de spiegel kijken en over jezelf durven oordelen, doe ik alles wat ik kan doen op goede cijfers te draaien.., waar kan ik verbeteren, waar zit ik goed. Eigenlijk zou je als een zelfstandige moeten redeneren, doe ik niks, dan krijg ik niks, of toch niet meer dan mijn basisloon, wat opzich al een mooi bedrag is. Gelukkig is Bofrost* een bedrijf dat vooruit ziet en inspeelt aan de noden van de markt. Moest Bofrost* dit niet doen, zou het niet meer bestaan. Er zullen altijd mensen zijn die Bofrost* geen goede ervaring hebben, hoe komt dit, aan wie ligt dat? Niet vergeten dat het ook vaak ontevreden werknemers zijn die, en dan spreek ik uit eigen ervaring, niet altijd de opbouwende kritiek zien, maar eerder negatief zijn ingesteld en dit enkel als kritiek zien, laat ons eerlijk zijn dat zo een ingesteldheid nooit ver geraakt. We zitten nu eenmaal in een commerciele sector en daar geld nu eenmaal de omzet. Werk je graag en ben je niet te lui voor dat extra inzetje, dan zit je op de goede plaats.
Vorteile
Verloning, werkzekerheid, gezond bedrijf, ....
Nachteile
Uren
War diese Bewertung hilfreich?Ja 2Nein 1Melden

Weitere Arbeitnehmerbewertungen für bofrost*

Arbeitskultur
Métier original autonome et motivant
Vendeur conseil (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Vitrolles (13)16. Oktober 2019
J’ai le sentiment d’être un entrepreneur dans l’entreprise
Beaucoup d’autonomie, mais jamais seul
Une bonne ambiance entre collègues
Des managers proches et disponibles
Métier de service avec de bons produits à livrer à domicile
Vorteile
Rémunération en fonction de mon travail, on ne travaille pas le samedi
Nachteile
Amplitude de l’activité
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden
Foire international montpellier
Foire internationale Montpellier (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Montpellier (34)14. Oktober 2019
Cela fait deux ans que je travaille sur la Foire internationale de Montpellier avec Bofrost et j’en suis extrêmement contente. Les valeurs de l’entreprise, la culture d’entreprise et le management sont au top niveau.
Mention spéciale pour Oriana, de l’agence de Marseille, qui rayonne par son dynamisme et sa bonne humeur.
Vorteile
Repas gratuit, rémunération
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden
Registriertes Unternehmensprofil

Sie möchten wissen, wie es ist hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei bofrost*. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.

Stellen Sie eine Frage

Gesamtbewertung