Arbeitnehmerbewertung für bofrost*

Alle Bewertungen für bofrost* lesen

Arbeitskultur
Een goede werknemer die veel en terecht in deze sector verwacht
Werknemer (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Limburg (provincie)4. Juni 2019
Bofrost* is een bedrijf zoals alle anderen waar er “gelukkig” moet gewerkt worden. Als je in dit bedrijf wilt werken moet je er bewust van zijn dat het bedrijf in de sales zit, zoals je weet staat de tijd nooit stil en dit telt ook voor in de sales. De mensen die er beginnen worden er van het begin af bewust van gemaakt dat het lange uren zijn, met nadruk. De verloning die er tegenover staat is realistisch en goed. Je word begeleid om je resultaten te halen, al is dit niet altijd vanzelfsprekend. Veel hangt af van de inzet, visie en volwassenheid van de werknemer. 1 van de vereisten is soms in de spiegel kijken en over jezelf durven oordelen, doe ik alles wat ik kan doen op goede cijfers te draaien.., waar kan ik verbeteren, waar zit ik goed. Eigenlijk zou je als een zelfstandige moeten redeneren, doe ik niks, dan krijg ik niks, of toch niet meer dan mijn basisloon, wat opzich al een mooi bedrag is. Gelukkig is Bofrost* een bedrijf dat vooruit ziet en inspeelt aan de noden van de markt. Moest Bofrost* dit niet doen, zou het niet meer bestaan. Er zullen altijd mensen zijn die Bofrost* geen goede ervaring hebben, hoe komt dit, aan wie ligt dat? Niet vergeten dat het ook vaak ontevreden werknemers zijn die, en dan spreek ik uit eigen ervaring, niet altijd de opbouwende kritiek zien, maar eerder negatief zijn ingesteld en dit enkel als kritiek zien, laat ons eerlijk zijn dat zo een ingesteldheid nooit ver geraakt. We zitten nu eenmaal in een commerciele sector en daar geld nu eenmaal de omzet. Werk je graag en ben je niet te lui voor dat extra inzetje, dan zit je op de goede plaats.
Vorteile
Verloning, werkzekerheid, gezond bedrijf, ....
Nachteile
Uren
War diese Bewertung hilfreich?Ja 1Nein 1Melden

Weitere Arbeitnehmerbewertungen für bofrost*

Arbeitskultur
Bonne structure dans l'ensemble .
Animateur de développement commercial (Derzeitiger Mitarbeiter) –  fleville devant nancy22. August 2019
Des semaines de travail du lundi 9h au vendredi 19h.

Des responsables de services à votre écoute, une direction accessible.
Une entreprise en plein développement qui prend des parts de marché avec des locaux et du matériel récents.

Un esprit d équipe renforcé ainsi que des programmes de formation pour vous permettre d accéder à des postes à responsabilités.

Une rémunération motivante en fonction de vos performances
13 mois de salaires mutuelle comité d'entreprise frais de repas.

Cela demande un minimum d'investissement en terme de quantité de travail pour une bonne réussite.
Vorteile
Ambiance, stabilité et une bonne rémunération
Nachteile
Pas de véhicule de fonction
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden
Arbeitskultur
Étudiants, étudiantes, fuyez svp!
VDI (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Fretin (59)21. August 2019
Postulez au macdo, quick, partout ailleurs mais surtout pas ici !
Vous vous fatiguerez BEAUCOUP pour très TRÈS TRÈS peu , voir RIEN.
En effet on vous promet mont et merveilles pour vous petit étudiant naif... La réalité est tout autre : journée de 10h, rémunération minable, dans la pluie la canicule ou la neige, pour emm*rder les gens chez eux
Le pompom : on vous promet des choses oralement mais ne soyez pas dupes, car ce n'est pas écrit sur le contrat...
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden
Beanspruchtes Unternehmensprofil

Sie möchten wissen, wie es ist hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei bofrost*. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.

Stellen Sie eine Frage

Gesamtbewertung