Bewertung für Jack & Jones als Verkoper (m/v)

15 Bewertungen stimmen mit dieser Suche überein. Alle 312 Bewertungen ansehen
Sortierung nach: Hilfreichste | Bewertung | Datum
Arbeitskultur
Prima baan met weinig doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerker (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Hoofddorp1. November 2017
Fijne baan, erg naar mijn zin. Helaas weinig doorgroeimogelijkheden en laten de secundaire voorwaarden nog wat te wensen over
Nachteile
Geen bier op werk
War diese Bewertung hilfreich?Ja 2NeinMelden
Gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Alkmaar31. Oktober 2017
Altijd gezellig druk, zeer klantgericht werken,veel vracht.
Vorteile
Altijd veel te doen
Nachteile
Geen doorgoeimogelijkheden op part-time basis
Sfeervol
Verkoopmedewerker (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Maastricht8. Mai 2017
Heb hier ongeveer een jaar gewerkt als verkoper en gedeeltelijk stagair. Super leuke collega's en bijna iedereen staat achter elkaar, de werkzaamheden zijn vrij divers.
Minder vond ik dat het soms ook erg chaotisch was, wanneer ik mij een keer ziekmelde (wat 1x ooit is voorgekomen) werd ik in de middag toch gebeld of ik kon komen omdat de manager alleen op de vloer stond, toen ik zei dat dat niet mogelijk was omdat ik met hoge koorts en griep in bed lag werd hier heel verontwaardig op gereageerd, het is niet mijn schuld dat hun slecht de roosters plannen.
Daarnaast vond ik het belachelijk dat ik verplicht een broek moest aanschaffen, aangezien hun meeste sales op de broeken zijn ben je verplicht eentje naar keuze te dragen. Dit is zeer begrijpelijk en daar had ik ook geen probleem mee, maar geef hem dan gratis of geef mij een goede korting want als jullie persé willen dat jullie personeel in jullie kleding rondloopt kun je het echt niet maken om het ze te verplichten om te kopen, weliswaar met een kleine 20% korting maar ik heb op het eind van mn dienstverband alsnog 40 euro moeten dokken voor een broek die ik buiten mn werk nooit zou dragen.
Ook is het jammer dat sommige jongens in het team door hun macho-gedrag het niet goed met elkaar kunnen vinden, dit heeft al bijna een keer opgelopen tot slaande ruzie in het magazijn en verpest de complete werksfeer.
Vorteile
Veel geleerd, bijna altijd een goede sfeer, leuk team.
Nachteile
Verplichte kostten, weinig begrip voor persoonlijke situaties, laag loon, verwacht niet teveel van je kerstpaket
Arbeitskultur
Een erg gedreven en enthousiast team van jonge mensen die echt in staat waren hun doelen te bereiken.
Verkoopmedewerker (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Enschede22. Februar 2017
Dit team van Raadhuisstraat 35 te Enschede was een topteam. Wij hebben als team de nodige verkooprecords gebroken, en daarmee ook de nodige prijzen gewonnen. Wij haalden altijd onze omzetten en doelen en een gedreven bedrijfsleider had daar een groot aandeel in. Hij daagde ons op een goeie manier uit, en wist altijd het beste uit iedereen te halen. Daarnaast stonden we als 1 team achter onze doelstellingen, waardoor ook altijd alles gemakkelijk en met een glimlach werd gehaald.
Vorteile
Gratis reizen/Gratis diners/Gratis uitjes
Nachteile
Afspraken nakomen
War diese Bewertung hilfreich?Ja 2NeinMelden
beetje rommelige sfeer
Verkoopster (parttime) (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Nederweert16. Februar 2017
leuke collega's niet zo druk in due winkel, is er ook mee gestopt.
Vorteile
geen stress
Nachteile
weinig te doen in deze winkel
War diese Bewertung hilfreich?JaNein 1Melden
Arbeitskultur
Leuk bedrijf, weinig/geen doorgroeimogelijkheden.
Verkoper (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Venlo19. Dezember 2016
Jack & Jones is een leuk bedrijf om te werken zowel te leren. Ik heb veel geleerd hier over verkoop, administratie en omgaan met mensen.
Je werkt met leuke mensen die elkaar aanvullen en accepteren van elkaar als je kritiek of juist positieve dingen te melden hebt.
Het doorgroeien is mogelijk tot shopmanager mits je je weekenden er voor op wil geven. Daarna wordt het een heel lastig pakket om hogerop te komen.
Vorteile
Mensen tevreden houden, leuke sfeer
Nachteile
Weinig/geen reiskosten, veel werk verrichten en naar mijn mening niet naar betaald krijgen.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 3Nein 1Melden
jack and jones
Verkoopmedewerker/bbl-er (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Den Haag21. März 2016
er wordt veel geroddeld door collega's
weinig mensen helpen elkaar
Vorteile
goede korting voor kleding
Nachteile
weinig uurloon
War diese Bewertung hilfreich?Ja 1NeinMelden
Arbeitskultur
Het personeel bij de Jack and Jones is erg aardig en er is een goede werksfeer.
Verkoper (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Etten-Leur, NB16. November 2015
Een dag bij de Jack and Jones begint met het openen van de winkel.
Meestal zijn er al meteen klanten die je kunt helpen en er is altijd meteen wat te doen.
Je bent een hele dag bezig met het werk in de winkel met name het aanvullen, het onderhouden van de winkel en het helpen van klanten.
Aan het einde van de dag is het nog even gezellig praten met je collega's en het afsluiten van de winkel.

Ik heb er geleerd hoe het werken in een winkel voelt en hoe het werken in een winkel verloopt.

De collega's die je hebt bij de Jack and Jones zijn erg aardige en goede collega's.

Het moeilijkste van de baan is het werken achter de kassa wanneer het erg druk is, want mensen dringen vaak aan en je moet er dus goed tegen bestand zijn om een drukke werksfeer en werkomgeving aan te kunnen.

Het leukste van de baan vind ik het helpen van de klanten, omdat je als je klanten goed helpt en je er tijd in steekt om klanten te helpen je kunt zien dat je een positieve indruk hebt gemaakt.
Vorteile
Leuk werken
War diese Bewertung hilfreich?Ja 3NeinMelden
gezellig , leuke collega's
Verkoper (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Den Haag, ZH18. Mai 2015
leuke collega's heb me goed vermaakt en een hoop geleerd qua verkoop en kassa afhandelingen .
Vorteile
leuke collega's
Nachteile
rustige dagen
Arbeitskultur
leuke baan, maar interne groei was drama
Verkoper Sales (Ehemaliger Mitarbeiter) –  amstelveen/amsterdam3. Dezember 2014
de groei werd heel mooi gezegd dat het wel kon maar heb er niks van meegemaakt, en belofte maakt schuld.
voor de rest is het wel een leuk bedrijf heb het er naar mijn zin gehad tot op het moment dat ze je niet meer nodig hebben.
Vorteile
dichtbij huis
Nachteile
je word overal ingezet zonder enig overleg en reiskosten vergoeding.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 5Nein 2Melden
gezellig.
Verkoopmedewerker/Visual Merchandiser (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Amsterdam, NH10. April 2014
ik denk dat dit mijn leukste baan ooit is,was altijd super gezellig en productief.
het was bijna perfect en alles werd goed afgehandeld.
Vorteile
werkevenementen.
Nachteile
weining salaris
War diese Bewertung hilfreich?JaNein 2Melden
Verslag Jack & Jones
Verkoper (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Verkoper19. Dezember 2013
's Morgens stofzuigde ik de winkel. Vervolgens maakte ik de paspoppen gebruiksklaar en kleedde ze aan. Daarna pakte ik de levering uit en begon de goederen te beveiligen en aan te vullen. Als er geen klanten aanwezig waren, plooide ik de kleren netjes zoals gevraagd werd.
War diese Bewertung hilfreich?Ja 24Nein 11Melden
Over Jack&Jones
Eerste verkoper (Ehemaliger Mitarbeiter) –  Harderwijk, GE29. November 2013
Een erg leuke werkplek. Leuke mensen komen hier om te helpen. En mijn collegas waren super! Fijne sfeer omdat je lekker aan het werk bleef want er kwam elke dag wel wat handel binnen
Gezellige werksfeer en commercieel
Verkoopmedewerker/Merchandiser (Derzeitiger Mitarbeiter) –  Groningen, GR7. Juni 2013
Jack&Jones is een goed bedrijf.
Ze werken commercieel sterk en goed gestructureerd.
Op gebied van doorgroei mogelijkheden is het wat anders,ze beloven dingen maar komen het helaas niet na.
Het leukste van de baan is goed klanten helpen met hun keuzes,
en het mooiste is dat een klant met een glimlach uit de winkel gaat.
Collega's zijn top!! allemaal vrolijk,sociaal,als er problemen zijn dan worden die uitgepraat.
De arbeidsvoorwaarden zijn verder allemaal goed geregeld.
Vorteile
collegiaal, klantvriendelijk
Nachteile
iets beloven en niet nakomen.
War diese Bewertung hilfreich?JaNeinMelden

Lesen Sie weitere Bewertungen für Jack & Jones.

Sie können Folgendes versuchen:

Registriertes Unternehmensprofil

Sie möchten wissen, wie es ist hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei Jack & Jones. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.

Stellen Sie eine Frage

Gesamtbewertung