Wöchentliche E-Mails zu Neuigkeiten, neuen Stellen und Bewertungen abonnieren

Bewertungen für Only

Jobtitel
Standort
Alle 105 Bewertungen werden angezeigt.
Arbeitskultur
An sich war alles gut. Ich hatte eine sehr strenge und verständnislose Chefin gehabt bei der ich nicht mal etwas kleines essen dürfte da mir bei 5.5 Std Arbeitszeit keine Pause zustand. Mit ihr war man immer angespannt auch wenn was mit meinen Kindern war musste man sich überwinden ihr das zu sagen da es immer Ärger gab. Die restlichen Mitarbeiter waren super , Arbeitsklima ohne Chefin war toll
Arbeitskultur
Sehr sehr sehr stressig und grauenhafte Vergütung leider sehr sehr unzufrieden.
Inventuren gingen bis 3 Uhr nachts
Arbeitskultur
leidinggevende geeft te veel om omzet, de sfeer is soms goed soms niet. veel druk op verkoop. je wordt niet goed ingeleerd. bij stockcount maak je te lange dagen. Bijna elke dag overwerken.
Nachteile
lange werkdagen
Arbeitskultur
Unmenschliches Arbeitsklima.Mein Team war super,aber der Rest unzumutbar.Viel Arbeit für ein Hungerlohn.Über Stunden-unbezahlt-werden einfach von der Bezirksleitung gelöscht oder ins minus gebucht.Wenn eine Inventur nicht so gut ausfällt,heißt es direkt aus dem Team hat jemand geklaut.Viele MA hatten angst vor der BL.Nur am drohen mit Kündigungen.BL reinste Katastrophe!
Vorteile
MitarbeiterRabatt
Nachteile
so gut wie alles!
Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen
Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen
Arbeitskultur
Für wenig Geld viel Arbeit.
Leider nie eine Filialleiterin vorhanden gewesen ohne Bezahlung musste man den Job ohne zu meckern machen. Extreme Hierachie. Trotz Krankmeldung gekündigt worden. Meistens Überstunden absolvieren müssen. Alles in allem nicht weiter zu empfehlen !
Arbeitskultur
the customer you deal with gives you a lot of experience which improves your communication as well marketing skills. the working environment is also very fast pace which can be beneficial in long term
Arbeitskultur
Man sollte dort nicht arbeiten, da die Chefs sehr frech mit einem umgehen und die Leute richtig ausnutzen
Arbeitskultur
Première ouverture en France et aucun support de travail!
Une organisation danoise différente de la nôtre en France et bien plus stressante.

Structure en totale anarchie !

Tout ce qui compte c’est VENDRE VENDRE VENDRE.

Du grand destockage et très peu de moyens donnés pour gérer un aussi grand magasin.
Arbeitskultur
ONLY is de slechtste werkgever waarvoor ik ooit gewerkt heb. Management die zijn verantwoordelijkheden niet neemt, en dit aan het personeel over laat. Je maakt lange dagen en krijgt geen waardering voor wat je doet. Ook het hoofdkantoor is niet bepaald aardig. Ze hebben liever niet dat je je ziek meld en als je wel ziek bent hebben ze liever dat je gewoon komt. Ook wordt er binnen dit bedrijf ontzettend veel gerodeld
Arbeitskultur
Ik zeg nooit gaan werken,slecht bedrijf
Manager die daar totaal niet voor geschikt is..slecht betaalt en een hoop geklets vreselijke werktijden...
Arbeitskultur
Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n potje ongeregeld gezien. Iedereen snauwt elkaar af. Management doet alsof je een robot bent, maar zelf doen ze niks. Enige is achter roken en Netflixen. Het stikt er van de muizen en er is niet eens een fatsoenlijke stoel om op te pauzeren.
Pauzes krijg je meestal niet, want er staan altijd te weinig mensen op de vloer. Management kan wel de hele dag roken en pauzeren onder het mom; ik moet de administratie doen. Dit betreft trouwens niet een enkel filiaal, maar onder andere Den Haag spuistraat, Den Haag Spuimarkt, Only Rijswijk en Only Zoetermeer. Ik heb voor alle 4 de filialen gewerkt en ik heb een ware hel meegemaakt. Dit is onmenselijk en ik wil eigenlijk een klacht indienen, maar helaas is het management en het hoofdkantoor niet echt behulpzaam. Er is geen vertrouwenspersoon waarbij je met een gerust hart je verhaal kan doen. De verzuimcoördinator maakt je zieker dan je al bent wanneer je een keertje besluit je ziek te melden. Ze toont geen begrip voor je als je ziek bent. Dit mens kan je echt ziek maken, zelfs als je dat niet was. Afgelopen zomer hebben er ruim 20 mensen per direct ontslag genomen. Dit betreft mensen die daar uiteenlopend tussen de 2 à 9 jaar gewerkt hebben. Dit is echt een onmenselijke organisatie. Van procedures tot aan regels. Ze naaien je waar je bij staat. Als je hier nieuw bent moet je altijd rot klusjes doen terwijl leiding en hun vriendjes lekker koffie aan het drinken zijn. Ik hoop dat hier verandering in komt, want dit is geen normale werkplek. Als je hier gaat werken, zorg er dan voor dat je lid bent van
 - mehr...
Vorteile
Nachteile
Teveel
Arbeitskultur
Fun, fast and friendly environment at the stores and so on friendly and healthy competitive environment to for a smooth and successful target oriented retail operations.
Arbeitskultur
Empresa responsable y respetuosa de la ley pero sin opción de estudiar u actividades extracurriculares
Arbeitskultur
Heel erg stressvol je krijgt heel veel taken op een dag en dan sta je meestal ook alleen en er wordt verwacht tot het altijd af is. Iedere dag moet je 3 keer de omzet door geven op bepaalde tijden, als je einde van de dag net te weinig omzet heb voor je budget wordt er verwacht tot je langer open blijft.Je moet ook veel administratieve taken doen voor je begint en aan einde van de dag, daardoor doe je veel in eigen tijd.veelveel in eigen tijd.
Arbeitskultur
Dårlig arbejdsmiljø. For lidt ansatte og for lidt tid til at nå arbejdsopgaver
Arbeitskultur
Regionschefen kunde inte utbilda i strategiskt sälj, gav oklara direktioner och generaliserade kvinnor. Anställda i butiker vart sparkade höger och vänster utan att det var baserat på några självklara grunder.
Vikt hos kvinnor man skulle anställa var uppe för diskussion då man inte ansåg att det skulle inspirera kunder i butik. Man frågade även personer i fråga om dom kunde bära några av kläderna som företaget sålde.
Arbeitskultur
Buen ambiente laboral. Facilidad para los horarios pero poco desarrollo, aplicaban castigos
Vorteile
Facilidad para los horarios
Nachteile
Poco creciemiento
Arbeitskultur
Me he sentido engañada y aparte he visto como han mentido a mis compañeras.no voy a perder mas tiempo en valorar esta empresa.
Arbeitskultur
Je bent niet meer dan een nummertje!
Houden totaal geen rekening met het personeel! De druk is gigantisch hoog, er word van bovenuit niet met respect gesproken.

Salaris is slecht!

Ze doen moeilijk als je naar de dokter of iets moet alles moet in eigen tijd zelfs als het niet op je vrije dag kan! Doorgroei mogelijkheden zijn er niet ze houden je altijd aan het lijntje! Ze beloven vanalles maar uiteindelijk komen ze hun afspraken niet na!

Er word totaal niet naar het personeel geluisterd! Ze houden er van om het personeel continu over te plaatsen om je zo uit het bedrijf te werken.

Als je vervolgens punten aangeeft om jezelf te verbeteren of bepaalde dingen dan doen ze het tegenovergestelde, ze houden van dwarsliggen!

Ze zouden zich eens af moeten vragen waarom

Er zoveel mensen overspannen zijn in het bedrijf en hier eens iets aan doen ipv op deze wijze door te gaan! Het bedrijf word er niet beter op.

Er word veel geroddeld en er is sprake van vriendjespolitiek!

Ook moet je het vaak zelf maar uitzoeken!

Je word slecht ingewerkt en je moet 100 dingen tegelijk doen! Worden nooit complimenten gegeven je hoort alleen maar wat slecht is! Als ze merken dat je het ergens te veel naar je zin hebt, word je weer overgeplaatst!

Kortom wat een walgelijk bedrijf! Ik raad ook echt iedereen aan die voor ONLY/BESTSELLER wil werken DOE HET NIET!!!! zo wel dan kom je er vroeg of laat zelf wel achter hoe ze zijn!
Vorteile
Nachteile
Alles
Arbeitskultur
Office work, in a very executive environment where every department is available to everyone else, kind coworkers and a teamwork philosophy. Definitely a great place for start a long career.
Arbeitskultur
ONLY onderscheidt zich door de vrijheid die je krijgt als manager. De shop is echt jouw eigen onderneming en kan je zo vormen zoals je wilt. Met de beste mensen in jouw team en de mogelijkheid en handvatten deze op te leiden tot ware sales queens.
Ik vind de collectie ook veel sterker geworden en daardoor super leuk om ook zelf veel te kunnen shoppen met hoge personeelskortingen.

Er zijn veel doorgroeimogelijkheden wanneer je deze zelf creert en hier moet je natuurlijk wel hard voor willen werken. Als je hiertoe bereid bent krijg je er zoveel voor terug.

ONLY is echt de allerleukste werkgever die ik ooit heb gehad!